Saturday, June 25, 2011

saat aku lepaskan kamu

assalamualaikum !
lame x update , busy busy . sgtsgt .. 
kerje baru kan ? mmg busy mcm tak nak bg relaxx jelahh gayenye ;) HAHA
heyyypeeps . korg pekaba ? sehadd dok mu ? *aiceyyceyy ..

entry ini untuk kamu ! 
aku tak berani berani mati lagi nak mantion name pnuh awak kat sini yea SAHABAT  !
tp klo awak bce ..  
tolonglah ALERT ! dn ini mmg untuk awak ..

| saat aku lepaskan kamu |

bukan niat okay , sy dh byk bg HINT .. bykk sgtsgtsgt .. tp awak ? buat mcm xdeppe , 
sumpahh sy x tao knp buat semua tuh ,, tp x pnh ckp smade awak nk kite ke arah laen atau pon x ..
kdg2 rase mcm , *apelahh bengakk sgtt ! xkan sume nk kite yg mulekan ? hm ;(
SAMPAI PeNaH HANTA TEXT - rindu bole ? haa ! *itu pon hint kan ? 

memory 29MAY .
sumpahh aku xkn pnh lupe , wlopon xde ape yg special sgt .. 
mlm tuh pon aku dh bg byk HINT ! xkn sggup lah teman kesane kemari klo xde hati SAHABAT ! ;)

kalau awakk ckp tunggu kat saye ! confirm saye akan tunggu dan tunggu !
tp awakk x pnh ckp ! mungkin mmg awakk xnk ade ape ape antre kite ! 
saye x kesahh  n dahh bole terima semua tuh !

*ini bukan kess senang dtg senang pergi okay SAHABAT*


p/s:  sy x nk tulis pnjang2 sbb nnty sedih ! saye sgtt hargai awakk okayy KAWANG ! 
n mmg kite harus jadi KAWAN je kodd ;) hm ~ 
saye doakan yg terbaekk untukk awakk ! 

No comments:

Post a Comment